Vanaf vandaag kan je bij het openen van je spel af en toe een melding ontvangen van de Sims Bezorgexpres (BSR).
Zodra je je spel start en het vrieskonijn ziet, betekent dit dat er iets gratis gedownload kan worden. Dit systeem kan op de achtergrond contentfragmenten leveren zonder game-update. Je hoeft de game alleen maar opnieuw op te starten nadat het downloaden voltooid is om verder te spelen. Je kunt het volgende verwachten: - Nieuwe content voor Bouwen of Creëer een Sim - Kleine probleemoplossingen waar geen volledige game-update voor nodig is Je moet hiervoor wel bij Spelopties > Sims Bezorging even instellen hoe vaak er op Sims Bezorgexpres gecontroleerd moet worden. Je hoeft dus niet per se op de dag dat iets uitkomt deze content te downloaden. Je kunt dit op elk moment controleren door 'Op nieuwe content controleren' in de Spelopties te klikken. Vandaag ontvang je het onderstaande kapsel met de 1e Sims Berzorgexpres. De volgende levering is op 14 december.
0 Opmerkingen
Het iconische levenssimulatiespel en de internetsensatie lanceren een nieuwe campagne waarmee mensen de vele kanten van zichzelf ontdekken en uitproberen Bekijk de verschillende kanten van Bretman Rock in de video hier Woensdag 1 december 2021 - Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) en Maxis™ hebben vandaag aangekondigd hun krachten te bundelen met de grensverleggende creatieve ondernemer Bretman Rock om iedereen uit te nodigen de vele kanten van zichzelf te ontdekken in De Sims™ 4. Het spel wordt gezien als het ultieme zelfverkennende hulpmiddel waar vrijheid de boventoon voert en spelers de macht hebben om te ontdekken wie ze kunnen worden: zowel in de game als in het echte leven. "Ik speel De Sims al van jongs af aan, en ik vind het geweldig om samen te werken met het merk om iedereen aan te moedigen de vele kanten van zichzelf te ontdekken en vieren", aldus Bretman Rock. "In De Sims kan ik talloze versies van mezelf uitproberen in een wereld zonder grenzen en vooroordelen, en ik wil dat alle anderen voelen hoe bevrijdend en adembenemend dat is. Wees wie je wil zijn, ga uit met wie je wil, kleed je zoals je wil.” De Sims staat al decennia bekend om mensen in staat stellen de verschillende kanten van zichzelf te ontdekken en uit te drukken, waardoor ze de vrijheid krijgen te experimenteren met de Sims die ze maken, de verhalen die ze vertellen en de werelden die ze bouwen. Voor de 'Vind Jezelf'-campagne bundelde De Sims zijn krachten met Bretman Rock, een internetsensatie met meer dan 50 miljoen volgers, die bekend staat om zijn levendige persoonlijkheid en hilarische kijk op het leven, om spelers te helpen de chaos te ervaren die gepaard gaat met zelfontdekking en zich te verbinden met ideeën, ervaringen en de vele versies van zichzelf die ze nog niet in het echt konden verkennen. Geïnspireerd op klassieke coming-of-age sitcoms maken kijkers tijdens de campagne kennis met de verschillende kanten van Bretman Rock – Tiener Goth, Hippe Papa, Moederlijke Kok, Opgewonden Astronaut en Urban Cowboy, die samen in één grote, gekke, gebeurt-alleen-in-De Sims-familie leven. "De Sims blijft een platform creëren voor spelers om zonder grenzen te creëren en verkennen", aldus Julia Victor, Senior Director, Head of Brand, voor De Sims. "Bretman Rock pleit ervoor dat iedereen trouw is aan zichzelf. Samen hopen we spelers aan te moedigen die chaos naar volwassenheid te vieren: met allesbepalende momenten en nieuwe kansen om de vele verschillende kanten van zichzelf te ontdekken, zowel in De Sims als in het echte leven." Voor korte tijd werken De Sims en Bretman Rock samen met jonge talenten van over de wereld om spelers te helpen hun #SimSelves te vinden op TikTok. De hashtag challenge beschikt over een filter waarmee ze verschillende op De Sims geïnspireerde personages kunnen uitproberen, zoals Pastel Goth of Mermaidcore via augmented reality. Wanneer ze hun nieuwe Sim-zelf 'onthullen', wordt er een thema-effect geactiveerd dat de uitstraling van het geselecteerde personage nog verder zal benadrukken.
Spelers worden uitgenodigd hun eigen verhalen te delen met de community over hoe De Sims hen heeft geholpen zichzelf te vinden op Twitter, Instagram en TikTok met hashtag #SimsSelves. Voor meer informatie over de 'Vind Jezelf'-campagne, volg je @TheSims op TikTok, Twitter of Instagram, like je De Sims op Facebook en lees je het blogbericht. De gezelligste maand van het jaar start met de
MoonshineSim Feestdagen Special 2021 Een Magazine met allerlei gezellige dingen om te lezen en te bekijken en met maar liefst 4 uitdagingen waar je leuke en mooie prijzen mee kunt winnen! (Let goed op de verschillende inleverdeadlines!). Alle informatie hierover is in het Magazine te vinden. Om aan (een van) de uitdagingen mee te doen moet je lid zijn van het forum. Nog geen lid? Meld je dan snel HIER aan zodat je kans maakt om een van de prijzen te winnen. Voor je plezier meedoen mag ook altijd! Binnenkort zal hier op de Homepage nog een verrassing worden aangekondigd. Houd dus de site in de gaten! Klik snel op de Cover van de Feestdagen Special om alles te ontdekken! Ik wens iedereen veel lees- en puzzelplezier en vast hele gezellige feestdagen! Liefs, Simmie |
Steun mijn site voor meer giveaways en koop (wat je wilt) bij bol door te klikken op onderstaande bol. banner
|